2012 m. birželio 24 d., sekmadienis

happy kid

Aš ir vėl čia. Bet va tikrai šiuo dalyku norėjau pasidžiaugti kartu su jumis. Taigi , paminėsiu , kad turiu nuostabių giminių !! Mano mamos brolis mus šiandien aplankė. kaip tik jis nesenai grįžęs iš Pietų Amerikos. Aišku jis neapvažiavo visos Pietų Amerikos, bet nemažai ten pabuvojo, net pusmetį. Taigi, kaip ir sakiau, nesenai mus aplankė. Kaip tik prieš kelias valandas išvyko iš mūsų. Atvežė begale lauktuvių (apie lauktuves kitame įraše). Iškart kai grįžo , sėdom prie stalo ir klausėm jo istorijų ir ištiesu buvo labai įdomu , kad net negalėjau atsitraukti. Kiek istoriju pripasakojo, kad WOW buvo. Žodžiu , dar prieš grįžant namo aplankė Prancuziją ir Voketiją, na o , kadangi žinojom, kad ten jis vyks, tai su sese pasistngėm sąrašiuką padaryt ko mums reikėtu. Padavėm `žurnaliuką` iš HnM (vien del to , kad Lietuvoje nėra tokios parduotuvės) ir žinoma davėm savų pinigų nes labai daug užsisakėm drabužėliu ir panašiai. ir kai atvežė tai truputuka DAUG buvo, kažkur 2 dideli maišai. Net nespėjau peržiūrėti ir pasidžiaugti savo naujais daiktais. Nesidžiaugiau dar naujais daiktais vien del to, kad džiaugiuosi tik vienu kurį man atvežė dėdė, ir vis dar labai džiaugiuosi. Šio daikto labai norėjau ir net planavau pati pasidaryti. Bet , kadangi mes su dėde labai jau panašūs, tai jis ir pats žinojo ko man reikia. Taigi tai  yra sapnų gaudyklė. Jis sakė, kad nupirko ją iš pačių indėnų. labai nustebau, bet gal labiau apsidžiaugiau. Dabar mano sapnai bus ramūs. bent jau aš taip tikiuosi. kada nors parašysiu įraša apie sapnų gaudyklę ir ar ji tikrai veikia, bet pirmiausia reikia ją išbandyt. (sapnų gaudyklė - gaudo blogus sapnus ar kažkas panašaus, ta prasme , kad nebesapnuoji košmarų).
O apie drabužėlius (ir kiek iš sesės girdėjau ne tik drabužėlius) aprašysiu kitame įraše, bet nepažadu , kad šiandien. 

Dar vienas didelis bučkis - 

Mano sapnų gaudyklė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą