2012 m. birželio 28 d., ketvirtadienis

Labas rytas


Labas rytas , taigi šiandien šiaip ne taip atsikėliau. Nieko namie nebuvo, ir pagaliau galiu atsipūsti nuo visko. Sesuo išvažiavus o jos sunus pas jo močiutę. Rami galva dabar.Tik vat reiks sugalvoti ką man šiandien veikti, bet tikriausiai , kad sugalvosiu. Gal dabar daugiau apie vakarykštę dieną. Taigi, vakar, sese išvažiavo su sunum pas draugę ir man siūlę bet aš nesutikau, nes turėjau susitik su savo draugę. taigi sesuo pasiūlė , kad draugė gali atvažiuot pas mane.Aš sutikau, išleidau sese aptvarkiau namus irrrr. atvažiavo draugė. Omg kaip aš jos buvau psiilgusi. kalbėjom nesustodamos. žodžiu buvo labai faina. pasidarėm kokteilius ir išėjom į terasą . kalbėjom gal iki 12 h nakties ir tada atvažiavo jos pasiimti. gaila buvo, bet aš dar iš Vilniaus nežadu ilgai važiuot taigi mes su ja susitiksim ne kartą dar.





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą