2012 m. birželio 27 d., trečiadienis

NEW IN

Vakar turėjau apie 8 išvažiuoti, bet taip gavosi, kad išvažiavau tik 9, nes sesuo užsibuvo pas mus. Paskui dar reikėjo sesers vaiką pasiimt, ir dar greit užsukt į parduotuvę. žodžiu buvau labai pavargus ir apie 12 ėjau miegot. Šiandien anksti ryte pakėle sesė mane, ir pasakė, kad išvažiuoja ir paklausia ar ir aš noriu. aš aišku neatsisakiau pasirodo ji važiavo į centrą darbo reikalais.kol ji tvarkė reikalus aš aišku apsilankiau keletas parduotuvių ir apsipirkau truputuka. Paskui susitikau su sesė ir mes abi buvom išalkusios tai nuvarėm į McDonalda, užkandom ir grįžom namo. turiu laiko todėl rašau apie naujus pirkinius : 


Labai fainučiai lupų dažai, tokie kaip ir pasteliniai ir ,bent jau ant mano lupų labai gražiai atrodo. Pirkau Sarmoi ir sumokėjau 25lt, akcija buvo : D




Šituos abu pirkau Mango, už auskarus sumokėjau 16lt, o už apyrankę 12 lt.

Tiksliai nepažadu, kad dar parašysiu šiandien, nes nežinau kokie vakaro planai. 

- K

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą