2012 m. birželio 24 d., sekmadienis

Its easy

Vakar buvo Joninės, tai kaip jus jas atšventėt? Aš tiesa pasakius gan ramiai. Bet šis įrašas nebus apie Jonines ar kažkas panašaus.Norėjau pasakyt, kad gražių drabužių galima atrasti ne tik brangiausiuose parduotuvėse, jei tik netingi pasiknist galima jų atrasti ir padevėtuose.  kadangi aš neesu iš tinginių tai man nusiseka ir randu      
gan gerų firmų drabužius. Aš nesakau, kad visą laiką iš ten apsipirkinėji, tik sakau, kad ir ten galima nusipirkti labai gražių drabužių ir labai pigiai. Taigi, vakar užsukau į kelias  drabužių parduotuves ir tikrai nepasigailėjau nes radau labai gražių draužėlių. Štai : 
Jau kurį laiką ieškojau tokios džinsinės liemenės ir pagaliau radau! esu begalo patenkinta. Tik va nežinau ar verta dar šviesinti, kažkaip labai anebojiu nes man ir taip labai gražiai atrodo. Sumokėjau 6 Lt.
 Šortus vasarai labai dažnai perku, nes jie vieni iš mano mėgstamiausiu vasaros drabužių. Sumokėjau vos 2Lt
(apačia teko pačiai pasidailinti su adatėle)
 Dar vieni šortai 5 Lt
 O šitie buvo bridžai su ilgu liemeniu, bet aš juos patrumpinau, ir dabar kuo puikiausi šortai (beje iš Vero Modos) 7 Lt
 HnM palaidinukė, kuri tikriauisiai pačioj parduotuvei kanuotu daug brangiau , bet aš sumokėjau 8 Lt.
Po tokio vaikščiojimo ir ieškojimo labai nuvargau, bet dar užsukau į ibero, del to kad labai didžiulės nuolaidos ir nusipirkau labai mielą apyrankę.Sumokėjau 20 Lt.

-Kotryna


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą